.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مرزهای فاجعه برای صهیونیست‌ها جابه‌جا شد
بر اساس آخرین اعلام رسانه‌های صهیونیستی، تعداد کشته شدگان به بیش از ۳۰۰ نفر رسید.
مرزهای فاجعه برای صهیونیست‌ها جابه‌جا شد

شمال نیوز : وضعیت در سرزمین های اشغالی در حال حاضر بحرانی است و صهیونیست ها به شدت گیج شده اند. عملیات طوفان الاقصی به شدت گسترده و شدید است و رژیم صهیونیستی در حال حاضر برنامه مسنجمی برای مقابله با حملات بی‌وقفه مقاومت فلسطین ندارد.

 

اما مسئله ای که در این میان برای صهیونیست‌ها یک فاجعه محسوب می شود، میزات تلفات و اسرا است. از ساعات اولیه شروع درگیری ها و عملیات مقاومت فلسطین، رسانه های عبری زبان اعلام کردند تاکنون ۲۰ صهیونیست به هلاکت رسیده اند. اما با گذشت زمان بر میزان این آمار افزوده شد و تعداد کشته‌شدگان صهیونیست به آمار باورنکردنی ۳۰۰ نفر رسید.

 

این در حالی است که هنوز برخی از مناطق در دست نیروهای مقاومت فلسطین است و آمار دقیقی از میزان کشته‌شدگان صهیونیست در داخل مناطقی که درکنترل نیروهای مقاومت است و یا در آنجا درگیری وجود دارد، در دسترس نیست.

 

همچنین، باتوجه به وضعیت موجود، ‌ آمار دقیقی از میزان اسرای که در حال حاضر در دست نیروهای مقاومت قرار دارند، وجود ندارد و آمارهای غیر رسمی میزان اسرای صهیونیستی را بیش از ۱۰۰ نفر عنوان میکند.

 

رژیم صهیونیستی در طی جنگ ۳۳ روزه و در نتیجه جنگ با نیروهای حزب الله لبنان، متحمل ۱۲۱ نفر تلفات در میان نیروهای نظامی خود شد. همچنین در جریان حملات موشکی طی این ۳۳ روز، ۴۴ صهیونیست به هلاکت رسیدند.

 

این در حالی است که از زمان شروع عملیات طوفان الاقصی تا به الان که حدود ۱۵ ساعت از آن میگذرد، صهیونیست‌ها متحمل ۲۵۰ نفر تلفات شده اند و همچنین تعداد بالایی به اسارت نیروهای مقاومت درآمده اند، امری که در جنگ ۳۳ روزه نیز سابقه نداشت. لازم به ذکر است که همچنان در برخی مناطق درگیری ادامه دارد و برخی مناطق تحت کنترل نیروهای مقاومت است و از این رو احتمال افزایش تلفات و تعداد اسرا از شهرک نشینان و صهیونیست ها وجود دارد.

 

باید در نظر داشت که اکنون صهیونیست ها تنها با سازمان حماس روبه رو هستند و دیگر سازمان های مقاومت فلسطینی در کرانه باختری و همچنین، حزب الله لبنان، وارد درگیری با رژیم صهیونیستی نشده اند، سناریویی که برای صهیونیست ها حکم باخت نهایی را دارد.

 

باید دید مقامات و نهادها رژیم صهیونیستی در ادامه چه واکنشی به میزان تلفات و اسیرشدگان نشان خواهند داد، اما مسئله ای که در حال حاضر روشن است، این است که صهیونیست ها به سیاه ترین و فاجعه بار ترین نقطه حیات خود رسیده اند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.